Denizesin ikiside tutmadı canım sorun şu bu yüzden yapıyoruz demedi. Ama pco var sadece görüntüde hormon değerlern desteklemiyır dedi. Birde rahmin t şeklinde ama yeterli genişlik varmış. Raporlu tüp bebek yaptrmak için 2 aşılama şartı var diye yaptrdk ama dış merkezde yaptrcaksan vermiyomuş gittiğim doktor rapor keşke hiç uğrasmasaydım diyorum zaten bulundugum şehirde yoktu gitgel yapıyordum. Yol masrafı falan derken yine 1 tüp bebek parası gitti.