Bsrglpp tabiki insan keninden önce artık hep bebeğini düşünüyor ama bence hiç bir şeyi takma kafana hele ki erkekleri hiç takma eminim sen ağlarken o hiç bir şey olmamış gibi gülerek hayatına devam ediyodur o yüzden bence kendini ve bebegini düşün mutlu ol ki bebegin mutlu olsun onlar herşeyi hisseder❤️