GoncaClk Gebelik testi yaptım pozitif çıktı bugün kan sonucu aldım 5167 çıktı beta. Doktora gitsem kese gözükür mü
GoncaClk QueenMommy galiba 5 hafta falan oluyor internette öyle yazıyor ama daha doktora gitmedim bende tam bilmiyorum. Senin ki de hayırlı olsun canım hayirla kucağına al 🌸❤️
GoncaClk QueenMommy ben hemen yarın gitmek istiyorum ama eşimin isindenndolayi pazartesine kalabilir benimde. Yarın gidersem yazarım