gage ya ozellıkle şunu yaptım dıyemıyecım çok hareket ediyorum halada öyleyim her işimi kendim yapıyorum ,pek iştahımda açılmadı hamıleıkten dolayı çok yemıyordum sanırsam metabolizmayla alakalı yakıyordum ama son zamanlar iştah açıldı yiyorum artık 😂😂