Mervee5959 Kızlar 36 nın sonunda bebeğin hareketleri azaldı bi iki kere hareket ediyor sizde durumlar nasıl
irorkay Mervee5959 ben 35 e gireceğim şu 2 gündür benim de azaldı korkuyorum bazen ama akşamları bakıyorum hareketi var. Gündüz hele çok azaldı 🤷♀️🤦🏼♀️
Mervee5959 depsizoo evet en son kanala yerleşmişti ister istemez tedirgin oluyorum ya bi de doktor hareketlerini takip et demişti hareket etmediği zaman korkuyorum
Mervee5959 irorkay benimde gündüz bir iki oda zorla ben dürtüyorum artık hareket et diye geceleride bie iki kere ediyor okadar
depsizoo Mervee5959 1 gün boyunca hareket etmezse o zaman git yani 1 gğbü geçsin öyle saat başı takip etme çok takarsın kafaya uyuyoda olabilir ve biz tüm hareketlerini hissetmediğimiz için