Gokhangurbet58 nerdeyse hamileligimin basindan beri kasintilarim var. Ozellikle gece yattigimda basliyor. Karaciger enzimi testinde de 50 cikti. Yuksek dedi doktor. Ama kasintimi sordugumda bisey demedi, olabilir dedi. Yuksek cikan enzim icin de hicbirsey yapmadi. Benim bu durumda ne yapmam gerekiyor sizce?