Sibelllllcan Kızlar bügün 37+2 olduk ve benim karnımın altı çok acıyor yatarken kalkamıyorum çok zorluyor yatakta dönerken cebelleşiyorum bildiğiniz 1haftadır dahada çok oldu neden acaba sizdede oluyormu doğum belirtisi midir?🙂