KbraSever Merhaba anne adayları bende ne zman hikayemi yazcam diye sabırsızlanıyordum artık ümidi kesmiştim bile diyebilirim kızımı karnımda büyütmeye alıştırıyordum kendimi😍çok şükür sorunsuz bir hamilelik geçirdim doktorumun en ufak şeyde bile detaylı ilgilenmesi testler yapması beni Daha da rahatlatıyordu hamilelik sürecim de ama 39 olmuştuk güzel kızımı Hale’n görememiştim Herkes 37 38 de gelir kalmaz diyodu doktorum bile şaşırmıştı ne Ağrı ne sancı hiç birşeyim yoktu ben de her sabah uyandığımda gene doğuramadım klişelerinde her akşam yürüyüşler mi dersiniz hurmalar mı egzersizler mi yapmadığım şey kalmamıştı tabi ev temizliği dip köşe koltuk silmemi saymıyorum bile ama tık yok 😂 nst deki sancılarım pardon olmayan sancılarım hiç yoktu ve bayrama denk gelme ihtimali vardı doktorumunda olmama ihtimali fotoğraf çekimi yapamama ihtimali bu düşünceler yiyip bitiriyordu beni derken 39 hafta kontrolümde nst de sancı YÖK bebek kanalda değil gibi alıştığım şeyler sıralandı alttan muayeneyi de öylesine yapacaktı artık bide ne görelim 1bucuk 2 cm açılma benim ifadem duydunuz mu iki cm olmuşum 😂😂açılmaya bu kadar sevinmek aklıma gelmezdi normal doğumu çok isteyen ve bir o kadar da korkan biriydi im bide gelmezse sezeryanda ürkütücü geliyordu açılmayı duyunca rahatladım Arife gününe kontrole çağırdı gene doktorum tabi yürüyüşlere devam 🤗Çarşamba günü 13 haziran saat 12 sularında kahverengi baya akıntım olmuştu açaba mı dedik hemen doktorumu aradık gel bakalım dedi gittim kanama artmıştı gidince muayeneler derken 3cmmyatış demesin mi beni aldı bi korku eve gidip duş alıp geleyim dedim bırakmadı evi toplayıp geliyorum dedim gene bırakmadı beni tanımıştı gidersem gelmezdim 😂 yatış işlemleri falan yapabildi derken odamıza geçtik lavman yapıldı önce sonra sunni sancıya başlandı saat 4 5 sularında nst kontrolü yapılırken eşim bu sayılar ne diye soruyordu hangisi derken minnak kzıımın kalp atışının 75 olduğunu öğrenip hemen ebeleri çağırmam eşimin ve benim yaşadığım panik Sünni sancıyı kapatmaları ve 10 dk ya yakın miniğimin kalp atışı yerine gelsin diye bana yapılan nefes egzersizleri moralimi çok bozmuştu ya bişey olsaydı güzel kızım dayanamamıştı sancıya neyse herşey yoluna girdi şükür saat 6 gibi sancı tekrar çok düşük dozda açıldı ve sancıları hafiften hissetmeye başlamıştım eşim hep yanımdaydı ve en büyük destekçimdi pilates topu iyi geliyordu gülüşmeler selfiler falan derken 7.15 de sıklaşan ve dayanılmaz hal alan sancılar beni yoruyordu özellikle nst için yatırdıklarında ççdayanılmaz oluyordu iftara kadar böyle sabrettim eZan okundu saat 9 9 buçuk gibi nefesim gidiyordu artık dayanamaya doktorum beni aldı ve açıklığıma bakmak için demesin mi 7 cm bi gülme geldi bana çok sevinmiştim saat 7 ile 9 ara isı sancı hissetmem ve 3 cm den 7 cm olması çok iyiydi taki suyumu patlatana kadar suyum patladı ve odama çıktım secde pozisyonu ve sok yan yatış nst istendi asıl zorlu süreç şimdi başlamıştı her sancı dk bir geliyordu ve şuurumu kaybetmiş gibiydim elimde eşimin eli tırnaklarımı geçirmem eşimin masaj yaparak rahatlamay çalışması ama sancılar artıyordu yeter be istemiyorum diye bağırmam sezeryana alındiye yalvarmam en son ebe kontrol etmeye geldi saat 11 sularında 9 cm demesin mi ama artık gücüm kalmamıştı enerjim yoktu ve bitmiş bi haldeydim gözlerim kaymış bi şekilde duvarı bile yumruklamıştım ve o ıkınma hisssi afedersiniz alt bölgeni kopacakmış gibi oluyo ama ben nefes kontrolünü yapamıyordum her sancı geldiğinde kendimi kasıp nefesimi tutuyordum bu kadar ağrılı yaşamam bence bu yüzden ve tekerlekli sandalyede doğumhaneye indirildim her sancı gelince ıkınmam ilk ıkınma olmadı 2 ve 3 de çok iyiydim 4 de kzıımın kafasının çıktığını hissettim ama bitmiştim artık omuzu nasıl çıkıcak diye düşünüyordum derken kayıp çıktı içimden o ağlayışı minnaklığı yanağıma geldiğndeki sıcacık oluşu benim kızım oluşu herşeye değer bütün sancıları agrıları alıp götürüyor inanın rabbim tüm isteyenlere nasıp etsin inşallah 3 tane dikişim vardı iğneler dikişler hiç hissetmedim bile bence ben Ağrı eşiği çok düşük bir insanım çektiğim sancı 7 ile 11.20 arasıydı 4 saat de o kadar açılma ve Doğum mükemmel di bu kadar zorlu anlattım ne yaşadığımı bilim diye ama bu zorluğa rağmen bidaha olsa gene normal Doğum ve evladıma kavuşmak derim evlat sevgisi kokusu bambaşkaymış onu anladım sevgili anneler çok uzun oldu ama her şeyi hissederek yaZdım emin olun şimdi kuzum uyuyo 21 günlük rabbim herkese kolay Doğum nasip etsin inşallah
EzgiGizemzerOuz KbraSever ya yemin ederim gözümden yaşlar geldi mükemmel anlatmışsınız Allah ım biran önce bizlerede nasip etsin inşallah Rabbim size ve evladınıza uzun ömürler versin 🙇🏻♀️