7 haftalık hamileyim 7+3 hatta en 6+2 de gittim az midem bulanıyor bazen sabahları ama hiç kusmadım 6+2 de gittiğimde üstten muanede keseyi gördü ama içi boş mu dolu mu bilmiyorum dedi alltan baktı evet bebek var kalp atışı var dedi ve ben duymadım ilk hamileliğim çok endişeleniyorum haftaya doktora gitcem ama hep acaba bişey mi oldu diye korkuyorum kusmam yok bazen az midem bulanıyor