Merhaba kızlar 11. Haftadaym iki aydır yatyorum adet gbi kanamam oldu sonra kırmızı şekilde azaldı progestan hap progesydan iğne proluton iğne kullandm şimdi baya azaldı leke leke kahve geliyor ama hala tam geçmedi her peçetede kahve leke geliyor geçer mi birde belim karnm ağrıyor inş düşükten değildir dmi