Lezginka Kullanan ve memnun olan var mı, boyut olarak çok küçük ve fiyat olarak yüksek, bu dezavantaj ancak çok hoş ve kullanışlı duruyor, kararsız kaldım. Tecrübesi olanlar yorumlayabilir mi, teşekkürler 😊 ❤️