Cglolmz Merhaba arkadaşlar ben 4 haftalik hamileyim bugün gittik kalp atışı duyulmadı ama Dr kesemiz gayet sağlıklı dedi 6 veya 7nci hafta da gözükür dedi sizce de hersey normal midir ilk hamileligim tecrübeli ablalarım ne diyorsunuz, ?
Yaagmurr Cglolmz evet canım çok normal bende ilk öğrendiğimde 5 haftalıktı keseyi gördü ama kalp atışo için 8. haftada çağırdı çok sağlıklı bir doğum yaptım çok şükür
melekanesi Cglolmz canım bence erken. 5+3 de vajinal bakılarak keseyi, 6+3 de karından bakılarak bebek ve kalp atışını duymuştuk. Aklına olumsuz düşünceler gelmesin.