Yagmur-anne Sancilariniz ne zmn geldi ve ne kadar sure sonra dogum yaptiniz 39+5im ne gelen var ne giden😂dogumu kolaylastirmak icin yada acilma olsun diye onerebilecegin bisey varmi canim
Haticeergunn Oğlumda 3 gün evde cektim. Hastaneye gittim 3. Gün sonunda suyum geldi ve açılma başladı 😂😂 39+0 da doğurmuştum. Smdi bunda nasıl ne zmn olur bilmiyrm Bu arada 35+4 den selamlar😁