Busraya az önce ben de izin kullanamıycağımı, amir insiyatifine bağlı olduğunu öğrendim ve moralim o kadar bozuldu ki nası anlatsam bilemiyorum. Dedim bari yarım gün geliyim ya da haftanın belli günleri, ya da bi hafta gelip bi hafta gelmeyim. Yarın netleştiririz dedi. O kadar sinirliyim ki elden bişey gelmiyo. İstediği an çağırma yetkisi var. Giden nası gitmiş, ne şanslıymış. Ben baya baya çalışcam 😢