Kızlar her dönemin kafa karışıklığı olduğu gibi 37+2 yım bu dönemde de bunu taktım kafama. Son zamanlar diye mi bilmiyorum ama sürekli kontrole gidesim var.pazarresi günü kontrolüm var.iki gündür afedersiniz sarı sümüksü akıntım oluyor peceteye sildikxe geliyor. Bebeğimin hareketlero iyice azaldı bazen eskisinden daha değişik hareketler yapıyor. Allah korusun bebek kakasını yapsa bunu biz anlayabilir miyiz