_yonca_6 Randevu alırken kadın doğum pol. Jinekoloji ile gebe ayrı çıkıyor. Jinekoloji olanı seçsem sıkıntı olur mu?
Glbnpk _yonca_6 anladığım kadarıyla jinekolojik gebelik dışındaki kadın durumlarıyla ilgileniyor, gebe diye belirtilen gebe takibi yapıyor. Hamile iseniz gebeye almalısınız bence.
Mmeelliikkee _yonca_6 hekim bilgisinde (jinekolog )gebe hasta takibi yapılmaz der genelde varsa siz sadece kadın doğum olarak alın 🌺
depsizoo _yonca_6 eğer hamileyseniz yada şüpheniz varsa jinekoloji bakmıyo jinekoloji kadın hastalıklarına bakıyo
Kubra_K Eğer hastanede bu şekilde ayrım varsa ve gebeysen jinekolojiye alirsan doktor bakmaz canım hastaneye gidince mağduriyet yasayabilirsin.
midekoruyucu _yonca_6 ben bi gün randevu alırken sadece gebelere bakan bi doktora randevu almışım farketmedim.. doktora sorun o bakarsa kayıt açarız size dediler. Sordum da Allahtan bakarım dedi ona göre kaydımı açtılar 🤷🏻♀️ Kimisi almayadabilir rske atmayın