MDT Gece biraz sancım oldu. Sabah 5.30 gibi suyum geldi.Şuan nst ’ye bağlıyım sancım çok yok açılma da 1 cm dua edin 🤲🏻
Papatyya MDT ayy bende 37+1 ım allah yardımcın olsun canm 🤲🏻🤲🏻 Rabbım hyrlısıyla kucagına almayı nasıb etsın haftası norml korkma zamanında doğmuş bebek olarak geciyo bu haftada
MerveKaya38 MDT sancin nasıl oldu canım ya ben anlamiyorum nasıl bi ağrı olursa doğum ağrısı oluyor ayırt edemiyorum 🤦🏻♀️
Tubacaa Allah yardımcın olsun canım 🌸 güzel ve kolay bir doğum olur inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın 🙂
Ysmnbl MDT ayyy seninle muhabbetim vardı hatırlıyorum inş sağlıcakla bebiş gelir Rabbim kolaylık versin sağlıklı haberlerinizi almak dileğiyle
midekoruyucu MDT 😍 hadi bakalım hayırlı haberlerini bekliyoruz canımcımmm 😍 bak ben sana dedim sen benden önce doğurursun diye 😂
MDT Teyzeleri bebeğim doğdu çok şükür 🙏 kilosu az olduğu için kuvözde Şuan. Ben de sancılarla savaşıyorum
midekoruyucu MDT 😂😂😂😂😂 deli kızzz 😍 hafi gözünaydın 🤗 Rabbim analı babalı büyütsün İnşallah 😍 çok sevindim 🤗 hikayeni paylaşmayı unutmaaa 🤗♥️