Deletedmom206 39+6 normal Doğum için bekledik nts sançim yok çatim muayene oldum bugün oda cok dar açilmam felan hiç Yok bebeğimim suyu azaltmış acil sezeryan dedi doktorum akşam 5 de yatişim yapilicak kızlar dua 🙏🏻 edin bana inşallah oğlumu kucağıma alinca Doğum hikayemide paylaşicam
Nazlipark Deletedmom206 cati muanesinde alt kisimda darlik olunca sezeryan olmak zorundamisin?😢🙏🙏insallah saglicak ile kucagina alirsin🙏🙏💕
MasalAlparslanMom Deletedmom206 hikayeni bekliyoruz ozaman🙋🏻♀️ kıvranıyorum bende yarına gelecek gibi bizimki 🤰🏻
Deletedmom206 MasalAlparslanMom canim bıraz toparlanayim paylaşicam mutlaka inşallah Kolay Doğumun olur Rabbim yardım etsin
Deletedmom206 Nazlipark hayir değil ama benim çatim hem dar bende bebeğimin suyu azaltmıştı haftamda dogdugu için daha fazla beklemeyelim dedi doktorum
denizz89 @Deletedmom206 şükür ki kurtulmuşssun fıstk inşAllah bizler de kurtuluruz yavrularımızla 🤲🤲🤲