calikusu_03 Kızlar dğn detaylı usg vardı ve ultrasonda bebeğin dudakları çizgi gibi çok inceydi , normalde doğunca da öyle mi olur , tecrübesi olan var mı
[silindi] calikusu_03 dogdugunda bile guzel olan bebek cok nadir cirkin doğuyorlar hep hele.detaylida daha küçücükler yag dokulari yok vs takilmayn bunlara
Lokumunannesii calikusu_03 soru başlığınız birazcık şey olmuş.. bi söz vardır bilirmisiniz kirpi bile yavrusunu pamuğum diye severmiş . Çirkin olsa ne olmasa ne..? O senın bebegın
Ask_hosmus calikusu_03 bunun bi önemi var mı bebeğin sağlıklıysa bence dudakları ince olmuş fark etmez sen onu kucağına aldıktan sonra sana dünyanın en güzel bebeği olarak gelicek çünkü onun annesi sensin bence boş şeylerle kafanı yorma bebeğini de etkiliyosun..
Mavi34 calikusu_03 o küçücük melek çirkin olabilrimi hele ki hangi anneye yavrusu çirkin gelirki. Napacaksın dudaklarını silikon mu yatıracaksın doğunca
gazetecianne Soruya bak çirkin mi ne demek ya ne cahil hareketler … çirkin olsa ne olacak bacım bi anlatsana millet burda çocuk sahibi olmak için can atıyor milletin derdine bak …
KkubraOz gazetecianne şu postu görünce daha çok yazasım geldi de neyse. Test yapmaktan bi umut demekten o testte böyle acaba çizgi var mı yanlış mı görüyorum yoksa demekten gözlerim bozuldu aylardır. Hastanede ordan oraya gidip gelmekten her aya yeni umut diye başlamaktan canım çıktı. Şöyle postları görünce sinirlerim zıplıyor yemin ederim.
Yeppudaa gazetecianne bende kulaklarını büyük gördüm detaylıda .ula kepcemi olacak bu dedim dkdkxkxkkx .
calikusu_03 Arkadaşlar burası bir forum ve isteyen herkes istediği soruyu sorabilir. Sorudan rahatsız olduysanız cevaplamama özgürlüğüne sahipsiniz .
Pelinbyrktrlr calikusu_03 Evet rahatsız olduk ve rahatsızlığımızı dile getirme özgürlüğüne de sahibiz. Kaldıramıyorsanız post açmazsınız.
Beyzan calikusu_03 elbette herkes istediği soruyu sormaya hakkına sahip ama isteyen de istediği yanlışı söylemeye ve ortada bir hata varsa düzeltme hakkına sahip. Ben çok sonra gördüm soruyu baya bir yorum olmuş herkes bir sürü şey söylemiş polemikler çıkmıştir ama ben sadece tek bir söyleyeceğim bebeğinizi kucağıniza aldığınız anda bu yazdığınız yazi gelsin aklınıza ve o an anlayacaksınız ne kadar saçma bir soru olduğunu. O an öyle bir aşık olacaksınız ki ultrasonda gördüğünüz o ince dudaklar buyuyip size anne dediği an dünyanin en mutlu insanı olacaksınız inşallah 🙂
Kayraninannnesi calikusu_03 sen nasıl istediğini sormakta özgürsün buradaki insanlarda istediği cevabı yazmakta özgür Eleştiriye açık değilseniz post açmayın o zaman Ne demek bebeğim çirkin mi? Dünyanın en çirkin bebeği bile olsa sana dünyanın en güzel bebeği olarak görünmesi gerekir sen bile annesi olarak çirkin görüyorsan zaten bize diyecek birşey yok! Yani şu soruyu da gördük ya burda
gazetecianne KkubraOz aynen öyle o kadar çocuğu olmadığı için üzülen insan var ki burda umudunu kaybeden ben bile okurken utandım
Saadetgul KkubraOz çok haklısınız 6 ay üstüne hamile kalabildim ve 2 ayda bir regl oluyordum ben p çift çizgiyi görebilmek için her teste duayla başladım 😒
calikusu_03 İçiniz rahatlayacaksa söyleyeyim, sizlerden iyi bir anne olacağıma da eminim. Zira bakış açınız biraz ŞEY .
Taner91_zemine calikusu_03 herkesin anneliği farklı sizlerden iyi olucam diyince sizin adınıza üzüldüm annelik tartışılmaz
Angela calikusu_03 Senin ben zihniyetine ! Soru sormuşsun anlarımda sizden iyi anne olacağım nedir yahu.. İpini koparan da buraya gelip saçmalıyor
KkubraOz calikusu_03 Azıcık şükür. Çocuğunun ağzında yüzünde bişey olsa sevmeyecek misin allah aşkına ya. Yani kusura bakmada bunun hormonla filan da alakası yok..
KkubraOz calikusu_03 ben hamile değilim senin o dudağının şeklini beğenmediğin çocuk için aylardır doktor doktor geziyorum!
Mucizemmmm34 KkubraOz böyleleri için can sıkmaya değmez bence.. Bende aylarca gittim geldim çok haklısınız hassasiyetinizi en iyi ben anlarım ama sizi üzecek herşeyden herkesten uzak durun.. Ben durdum doğru tedaviyle de gebe kaldım hamd olsun rabbim sana da en hayırlı vakitte en güzelini hayırlısını nasip etsin 🤲🏼🌞
asyahumam calikusu_03 çirkin de olsa o senin yavrun nasıl böyle bir şey düşünebilirsiniz? Ayrıca tüm bebekler melektir güzel çirkin özel bebek demeden bebek ayırt etmek çok cahilce cidden, günahsız melek onlar
calikusu_03 Taner91_zemine bende buraya çok basit şekilde yazılmış bu soruya saçma anlamlar yüklenince üzüldüm. Allah herkesin gönlüne göre versin , isteyen herkese de nasip etsin .
Yagmur_849884 calikusu_03 ama yani sizde öyle bir başlık atmışsınız ki insanlar haklı olarak tepki veriyor. Cok linç yemeye açık bir başlık. Bence öz eleştiri yapmalısınız. Bu başlık yerine mesela “ bebegim normal di mi, bebegimde bi sorun yok dimi” gibi başlıklar kullansaydiniz daha farklı olurdu insanların tepkisi ama kalkıp çirkin mi diye yazarsanız tabi ki saçma olur
Syma-ma calikusu_03 sorunda sıkıntı yok bebek büyür değişir vs gibi cevaplar gelirdi sana tabiii o başlık olmasaydı 🤦 yani sorunda değil başlıkta sıkıntı. Hiç bir bebek çirkin değildir ki bebek genlerini sizden alıyor ya anneye benzer ya babaya ya da hala amca dayı teyze vs yani ☺️
Kuben Sanırım başlık hatalı olmuş onu da heyecanlı anne olmanıza vermek lazım. Yağ dokusu tam oluşmamış olduğu için öyle görünmüştür ama sizin ve eşinizin dudak yapısı inceyse ince de olabilir ne olacak sanki. Merak etmeyin bebeğiniz güzeldir çünkü onlar yaratılıştan güzeller 🥰