ozlemkrts ilkerzorlu45
Doğum yaptınız, raporunuz un günü doldu, sonrasında muhasebe sizin işe başladığınızı bildiriyor sgk ya, bildirdikten sonraki yaklaşık 10 gün içinde de ücretiniz hesabınıza yatmış oluyor. Yanı raporunuzun bitiminde işe 1 hafta felan gitmenizi tavsiye ederim karışıklık olmaması adına. Ama tabii ki yasal olarak direk rapor biter bitmez ücretinizi alırsınız en az 10 gün içinde.
İlk 8 hafta veya toplam 16 hafta olarak da alabilirsiniz. Bunu muhasebecinize iletmeniz gerek.
Toplu veya 2 parçada alacağım diye.
Benim tavsiyem en azından rapor bitiminde bir iki gün en az çalışıyor gözükün ki, devlet daireleri yanlış yapmaya müsait zaten karışıklık olmasın :)