Kızlar merhaba ☀️
Geceden beri şiddetli vajinamda içi üstü her yerinde bi ağrı sancı yaşıyorum. İçime bıçak gibi bir acı saplanıyor bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl geçer artık ağlıyorum :( doktorumun izinli günü gidemedim de. Kabız değilim enfeksiyonum da yok. Hersey normalken bu ağrıyı yaşıyorum. Ve hiç geçmiyor aralıkla şiddetli şekilde devam eden bi ağrı 😣