Kızlar selam bizde 14+3 olduk ama ben fazla kilo aldım sanırım tüp bebek olduğu için doktorum ilk aylar yürüyüşü yasaklamisti şimdide çalıştığım için sürekli yürüyüş yapamıyorum gün içinde mümkün olduğunca hareket etmeye çalışıyorum yememi düzene koyarak kilo alımını yavaşlayabilirmiyim?