Günaydın hepinize anneler🌸haftaya 34 haftalık oluyorum kontrolüm var şu zamana kadar normal doğum istiyordum hep ama bu son zamanlarda sezeryan aklıma yerleşti normal doğumdan çok korkuyorum yapabilceme pek inanmıorum açıkcası çatı muanesinde bile ağlamaklı oluyorum neredeyse dayanamıorum ilk gebelik bu arada herşey normal doğuma uygunken sezeryan için gün verebilir mi bana doktor seçimim olduğu için yoksa bekle mi der baya kafamda gelgit olan bi konu 🤦🏽♀️