Bende ılgazda oturuyorum araştırmalarım ve öneriler sonucu geçen hafta umut tiryaki özyurta başladım gayet ilgili ve güler yüzlüydü hatta muayene sıram geldiğinde acil doğuma gitmesi gerekti on dk ya geldi şaşırdım bu işler bu kadar kolay mı fıt fıt doğurtturuyor diye 😂