Hatice4446 Dikiş yerindeki veya altındaki üstündeki tüyler nasıl aılınır acaba ne kadar zamandan sonra ağdaya giymeyi korkuyorum
Azizinannesi2 Hatice4446 bende oralarda çok tüy yoktu ve 40im ciktikdan sonra almaya baslamastim zaten
Guzel_anne Hatice4446 kırkım çıktığında ağdaya gittim sadece dikişimin olduğu yeri aldırmadım şimdi 3 ay olucak aldırcam dikiş yerinide