Merveerkan Kızlar nefes darlığı mı psikolojik mi anlayamıyorum gece bile sanki alamıyorum ama nefes nefese kalmıyorum sadece nefes alıyorum ama sanki almadım gibi geliyor 2 ay önce korona olmuştum nefes darlığı yaşamadım sonradan 20 gündür var ama 4-5 gündür yoğun bir şekilde yaşıyorum ve afedersiniz aşırı geğirme hissi var yaşayan var mı
_Tugba34 Merveerkan 2 gündür bende nefes darlığı yaşıyorum yada kendime yaşatıyorum aklıma gelince daha cok nefesim daralıyor piskolojik bişey
Merveerkan _Tugba34 ha ben de öyleyim yemek yerken yürürken dışarı çıkarken bir şey yok otururken nefesim daralıyor gibi ama daralıyor mu bilmiyorum nefesimi tutuyorum öyle kalabiliyorum çift maske ile gezebiliyorum ama oturup yatarken asla olmuyor
VeraVrea Ben de öyleyim, ağzım burnum tıkalı da değil ama derin bir nefes alma isteğiyle uyanıyorum, boğuluyor gibi