Merhaba güzel anneler bişey danışmak istiyorum ben 14+2 günlük hamıleyım ..hamılelık sımdıye kadar cok güzel cok rahat gectı sukur ne bulantı ne aşerme falan olmadı .sorunum şu sabahları ınanın bulantım olmadıgı halde kahvaltı yapasım gelmıyoo hıcbısey yiyesım yok normaldede öle bogazına düşkün biz kız degılımdir şimdi bebeğim için beslenıyorum ama ınanın içim zor alıyor bu durumu yaşayan varmı ?