Bbulut Hanımlar ilk doğumum olucam trabzonda numune hastanesine gidiyorum orada daha önceden doğum yapmış var mı ? ilgililer mi ?
dilaraakbulut Bbulut ben trabzona oturuyorum 24 haftalik hamileyim 9 aylik bi kizim var imperial gidiyorum ☺️
Umrann Bbulut Merhaba bende ilk doğumu mu numunede yaptim suanlik araklı–da gökhan beye gidiyorum ve cok memnunum herkese tavsiye ediyorum
zehraa_1 Bende trabzon oturuyorum 15+3 haftalık hamileyim medical park karadeniz hastanesine gidiyorum 🥰