Pelin-1 Gunaydin guzel anneler☺️ size sormak istedigim bisey var cift embriyo transferi yapilmisti martta suan 18+2 ikizlere hamileyim iki ayri kese ve atimlar gorulmustu 6.haftada.. dun kontrolum vardi doktor tek plasenta iki ayri kese ve ayri amnion sivisi dedi. Tek yumurta ikizi mi yani dedim hayir cift yumurta dedi. İnternete heryere baktim bu tek yumurta ikizi diyor🤷 ilk kese gordugumuz zaman bu atim duydugumuzda da ayri ayriydilar https://www.hizliresim.com/n2mlh7m
Buse7111- Pelin-1 dogru seninki çift yumurta ikizi, tek yumurta ikizlerinde tek kesede 2 embiriyo oluyo seninkinde 2 tane ayri kese var bu cift yumurta ikizleri oluyo Rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin🤲
Burcumirac Pelin-1 benimde çift yumurta ikizi ilk ultroson görüntüleri böyle ama plesantalarida çift ama ayrı kesede oldukları için bencede çift yumurta canım
[silindi] Pelin-1 Tek kesenin içinde zarları ayrıydı ikizlerimin sizinki sanırsam çift yumurta oluyor ☺️
Pelin-1 Buse7111- evet basindan beri doktorum oyle soyluyor ama bugun tek plasenta diyince bi arastirayim dedim kafam karişti diamniyotik monokoryonik ikizler tek yumirtadir yaziyor tek yumurta da riskler biraz daha fazla oluyormuş sanirim.. amin inşallah cok tesekkur ederimm🥰