deletedmom255
Özel keçiören hastanesinde aynura hanıma randevu almıştım ancak bir iki yerde olumsuz yorumları görünce ahmet şahbaza aldım randevuyu. Doktor hakkında internette de güzel yorumlar var aranızda bu doktora giden var mı? 13+3 olduk salı günü gidicem inşallah cinsiyetini görebilir 🤗🙈🦋