Eslemece aynısı bende de oldu iki gün önce hatta hiç bi şikayetim yok sonuçta ne ağrı ne kanama başka bi doktora daha gittim oda aynısını söyledi haftada bir iğne ve günde iki kez ilaç alıyorum puan 6 haftalık on güne tekrar kontrole gitçem geçermi yoksa düşer mi hiç bilmiyorum şehir dışından misafirim gelecek yatma imkanımda yok nasıl yapacağım bilmiyorum allah yardım etsin hepimize