Merhaba arkadaşlar 6+6 gunluk hamileyim ben 10 gündür progestan kullanıyordum sonrasında bıraktım tekrar kahverengi lekelenmeler olmaya başladı ilk olarak acile gittim kan ve idrar tahlili yaptılar serum taktılar ve bir şey yok.dendi ertesi gün sabah özel hastaneye gidip ultrason a girdim doktor kesemin 16 mm olduğunu ve küçük olduğunu söyledi daha önce ultrason a girdiğimde vajinal ultrasondu ve her şey normal demişti doktor ama şimdi başka şehirdeyim ve buradaki doktor böyle söyledi eğer kalp atışı haftaya gorunmezse ölü bebektir dedi böyle şeyler başına gelen oldu mu