Merhaba hanımlar 32+4. Haftadayım çift yumurta ikizi gebeliğim boyunca tansiyon problemim vardı zaten ama bu hafta bi farklıyım aşırı iştahsızlık başladı bulantılar halsizlik karnım da çok ağrıyo neden oluyo sizce doğum mu yaklaşıyor karın ağrım da çok olduğu için benim gibi yaşayan var mı tek yada ikiz hamilelik yaşayan anneler?