Kızlar artık hamilelik o kadar zorlaştı ki anlatamam hem sıcak hem ağırlık Rabbim nerde varsa yardımcısı olsun herkesin doktorum istersen sezaryenle alalım diyor ama ben Temmuz 10 a kadar beklemek istiyorum belki daha öncesi gelir yavrum erkek çocukları geç gelir derler ama bakalım bizim boncuk anasını zorlamaz umarım ara ara kasılmalarım sancılarım oluyor ama malesef düzensiz nst de çıkanlarda çok çok az açılmam yok karnım aşşşırı sert zaten ve sürekli sağ tarafımda toplanıyor dilimde sürekli dua hurma yiyorum squat bol ilişki ılık duş vs ne varsa yaptım var mı başka tavsiyeniz hemencecik doğuruverelim sancımız tutsun suyumuz gelsin 😂🥺