Kızlar selam 20.hafta bebek hareketlerini hala çok aktif hissedemiyorum bu durum beni endişelendiriyo arada ufak şeyler hissediyo gibiyim ama çok baskın değil karıncalanma gibi bir iki pıt gibi ve bir gün var bir yok🤷🏻♀️ Kontrolü bekliyorum inşallah yolundadır her şey benim gibi geç hissedenler var mı