Neseli5 Krtlburcu888 oğluşum var çok şükür 🤲🌺 sizinde doğum iyi geçer inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız
Krtlburcu888 Neseli5 çok teşekkür ederim 🙏 vallahi doktorum ve ebem gercekten mükemmel di fakat genel olarak hastane ve çalışanlardan memnun kalmadım malesef
Krtlburcu888 Neseli5 hemşireler genel olarak kesinlikle 2 veya 3. Kez gittigimizde geliyor ilgi alaka sifir ziyaretçi konusundada çok sıkıntı çıkardılar bize
Neseli5 Krtlburcu888 hemşireler evet öyle malesef, narin hemşire çok iyidir, doğum yaptığım gün o nöbetçiydi çok şanslıydım o konuda, ziyaretçi yasağı var zaten 5 dk anca durabiliyorlardı ailem geldi sadece gittiler hemen