Simsekbebekannesi nedeni bilmiyorum. Ama bende aynı durumdayım.
19 haftalığım. Uyuyamıyorum. Ağrım, sızım yok çok şükür. Ama yok uykusuzum. Banyo yapıp yatıyorum, süt içip yatıyorum yok. Son haftalarda uyulmadığını biliyorum ama biz neden uyuyamıyoruz 🤷🏻♀️