İki gün önce çatı muayenem yapıldı ve bu sabah 6 gibi uykumda suyumun geldiğini hissettim apar topar hastaneye geldik ve normal doğum için karlıydım ntsde sancılarım 100ün üzerinde olmasına rağmen ben ağrı sancı hissetmiyordum ta ki suni sancı alana kadar canımdan can çıktı çatı muayeneleri dayanılacak boyuttan çıktı açıklığım olmasına rağmen suyumun gelmesine rağmen ben dayanamayıp sezeryana geçelim dedim iyi ki sezeryan demişim ne olduğunu anlamadım bile bu saate oldu yeni yeni dikiş ağrım ve mide yanmam başladı Ben sağlıcakla kavuştum yavruma darısı tüm hamişlerin başına @@