Merhaba herkese 21+1 günlüğüm ikizlere hamileyim ama dış ağrısı çok çekiyorum dolgulu dışım ağrıyor ve ne yapacağımı bilmiyorum damarlarım çekiliyor resmen yemek yiyemez oldum doktora sordum yapıcak birşey yok iğne vurup yapmam lazım oda tehlikeli dedi kendi doktorumda o riski göze alamayız olmaz dedi daha 3 buçuk 4 ayım var bana yardım edin jel veya sprey birşeyler yokmu acaba bana ve bebeklerime zarar vermeden bu dışten kurtula bileceğim bişey 😭😭