Ben de 9 haziranda doğum yaptım iki gün kadar hiç sütüm gelmedi. sonra yavaş yavaş arttı şimdi çok iyi. O iki gün süt arttırıcı damla kullandım. süt pompasi aldım(elektrikli) ilk iki gün 15 dk sagdigimda 1 damla geliyordu ama sagmaya devam ettim. Tahin pekmez, Hurma, incir yedim malt içtim(tadı kokusu berbat bisey) . İki günün sonunda bi tanıdığımin verdiği tarifle Bi çay yaptım onu içtim. bol bol su tükettim.