Lilyy kuzum iki oğlumun ismi de çift. 66 yaşında ki babaannem bile rahat rahat söylüyor. Anneannemle dedem 70 küsürler. Onlar da söylüyorlar. Tamamiyle bakış açısı bu. Sizinkiler görmek istedikleri şekilde size aksettirmişler. Benzemesinde de hiç bir problem yok. Oğlum birkaç aylıkken annemin amcasının oğlu benim oğluma koyduğumun çift ismin çiftini de oğluna koydu. Sonra da marifetleri iyi bir şeymiş gibi ilk önce koyan tarafın onlar olduğu, bizim onlardan görüp oğlumuza koyduğumuzu düşündürüldü başkalarına. Bilen biliyor😂 Başta çok sinir olmuştum ama şimdi hiç umrumda bile değil😁 Sağlıklı, edepli, hayırlı evlat yetiştirmeyi nasip etsin Rabbim. Üzme kendini♥️