Deniz59 Bugün aldım kızlar çok elektrik yakar mı acaba açık unutup uyursam sabaha kadar çalışsa çok elektrik gelir mi
Aleovera Deniz59 hayr cok yakmaz klima 2000wat elektrk yakıyor vantilatör 60watt ki bizde hem klima hem vantilatör kapanmiyor
Purpura26 Deniz59 Isıtıcı bişi olmadığı için çok elektrik yakacağını sanmıyorum. Ben 2 ay vantilatörle uyuyordum evlenmeden önce çok fark etse annem söylerdi 😃 şuan bizim evimizde yok almayı düşünüyorum
SedaCeki Deniz59 ben her gece acik unutup uyuyorum gun icindede acik oturuyorum 2 tane var bide biri esim calisirken salonda calisiyor umarim gezdiz butun izmirin elektrigini bize ödetmez ev cehennem sıcagi🥵
Deniz59 Purpura26 😁 ay valla dayanamadım aldık biz bekarken babamdan istemiştim al diye almamıştı koca evi daha rahatmış🤣🤣
Deniz59 SedaCeki ay inşallah bizede çok gelmez camları açmaya korkuyorum içerisi sinek doluyo böcek doluyo 😬