EgeDN Aleovera merhaba bugün 9 da benimde yatışım yapılacak kavuşmaya az kaldı miniğimle🧿👶🏻 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah kızlar 🤲🏻🥰
Hayalleredogru Aleovera kesinlikle ama anne karnı daha sıcak diyorlar klima açık ve kapı açık bir şekilde geçireceğiz sanırım bu dönemi bide biz adanadayız 😬
Aleovera Hayalleredogru oooo adana mii biliyrm oranin sıcağını bnde mugladaym pek farki yok. Klimasz olmyck gibi zaten. Insalalh hersey yolunda gider sagsalim kavuşuruz 🥰
Hayalleredogru Aleovera 7 buçukta hastanede ol dedi işte bol kahve kafeinli ürünler tüketmek lazımmış ne kadar zor olsa da saatte 10 dk yürü dedi doktor ne kadar yürürsen o kadar erken toparlanırsın dedi bunlara çok dikkat edecem sizin var mı bildiğiniz bir şey
Didonutella Hayalleredogru ayyy darısı başıma inşallahhhh 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Çok sabırsızlanıyorum artık yeter biz de 36+2 yiz☺️
EgeDN Aleovera çok şükür rabbime ağrılar var biraz ama dayanılmayacak kadar değil ( 4 gözle gaz meselesi bekleniyor😂😂) oğluşumda yanıbaşımda💙👶🏻🥰🧿 sen nasılsın bebiş nasıl