Bende kanamayla gittim hemde öyle böyle değil parça parça kesin düşürdüm bu kanamayla bebek kalmaz dedim ama şükür 34 haftaları gördüm canım progestan banada verdi 3 ay kullandım ayriyeten düşük önleyici iğne verdi on gün kullandım acil değil kendi doktoruna görün ayrıntılı bir baksın ona göre hareket et geçmiş olsun