Canantsy Kızlar 32+ 2 haftalık gebeyim. Bugün bebeğin hareketlerinde sanki karnımda telefon titreşimi gibi titreşim oluyor. Bunu yaşayan var mı?
Pirincveannesi Canantsy bendede olıyo bazen sanki uyursunda boşluğa düşersin ya rden öyle boşluğa düşermiş gibide oluyo qma hareketleri gözlemlediğim kadarıyla normal belki içerde yaramazlık yapıyodur 🤭
Aleynanin_annesi34 Canantsy bende de oluyor hatta kahkaha atıyorum öyle olunca kızım napıyon içeri de Allah aşkına diyorum 😁☺️
patuli Canantsy 31. Haftadayım dün bnde de oldu. Normal mi bilmiyorum ama korkmadım değil 😏 sanki böyle kabarcıklar oluyo içimde değişik bir his
betulmudedibiri 32+4 üm bende de oluyor, sanki böyle silkeleniyormuş gibi 😁 doktor teyzesi her şey yolunda dediği için hiç endişelenmedim açıkçası ama her seferinde irkiliyorum n’oluyo diye 🤣
VeraVrea Canantsy benimki hep öyle, sütlaç gibi ☺️ Cem yılmaz ın keşkül titremesi esprisi geliyor onu gördükce