miniksevdamm Purpura26 peki teşekkür ederim bnde bunu düşünüyordum kararsız kalmıştım iyi oldu görmem 🌸
miniksevdamm Aylin2011 kumaşı falan güzel miydi 🌸 bende 2 tane böyle normal olsun istiyorm lohusa haricinde
arife_shn hamisko bende bu ikili takımı tercih ettm başka da almicam yeterli diye düşünüyorum [url=https://www.hizliresim.com/81g9gih][img]https://i.hizliresim.com/81g9gih.jpeg[/img][/url]
Durubatu hamisko ilk dogumumda sezeryandan sonra gecelik giydim daha rahattım pansuman falan yapılirken tuvalete giderken de daha rahattı o yüzden yine 1 tane gecelik 2tanede pijama takımı aldım Instagram’da sitelife var ordan aldım ben uygun bence bı bakın isterseniz sorunsuz bı sekile ulaştı elime
Mirayyy77 durununannesiiiiii mağazadan aldım Yalova magazasında vardı. Bedeni küçük geldi büyük sipariş verdirttim hemen 4 gün içinde mağazaya getirdiler gittim aldım. Eğer magazada yoksa istek yaptırabiliyosunuz olmazsa zaten almak zorunda değilsiniz 🤗
beybisi26 hamisko Ağustosta doğum yapacaklar için sabahlık şart mı uzun kol ya sıcak ya acaba sezeryandan çıkınca üşüyor muyuz bilen var mı , önden düğmeli alt üst takım pijama aldım bi de gecelik alcam ama sabahlık düşünüyorum emin olamadım.
SnglMom beybisi26 bende agustosda dpgum yapacagım ınsallah gecelik ve düğmeli pijama aldım zaten hava sıcak sabahlık gerek yok diye düşündüm
SnglMom https://www.hizliresim.com/19ld1an suwenden gecelik ve pijama aldım kumaşları aşırı güzel yumuşacık pijamanın belinde ayarlanabilir lastik var, birde lcw düz düğmeli pijama takımı aldım
Scgn123 Melek_Erten instagramda fotoğrafın sağ üst köşesindeki üç noktaya basın orada bağlantıyı kopyala yazıyor, kopyaladiktan sonra bu kısma gelip yapıştır diyin. Bende ilk kez paylastim böyle oldu 😊😊
vuslat_ekimde Purpura26 bende bu modeli alıcam beğendim yakası açıkmı birde kalıbı nasıl bende tesettürlüyümde😊 birde trendyoldan mı aldınız
Purpura26 vuslat_ekimde Hangisini canım sabahlıklı olanımı? Yakası çok açık değil ben çok büyük beden almışım XXL aldım annemin gazına gelip ama L beden bile olurmuş 😃 aslında altında yazıyor kilo beden tablosu ama işte. Neyse iade etmekle uğraşmadım. Trendyoldan aldım Effort 8084 modelin kodu ama şuan orda tükenmiş
Mirayyy77 Hne mağazadan gittim denedim bedenlerini ben bol seviyorum birazda kilo aldım 3xl aldım salaş oldu beğendim 🤗 kalıpları zaten büyük lohusa takımı olduğu için benim bu ay sonu doğumum daha da siserim sezeryan sonrası diye salaş istedim dökümlü daha güzel 🤗