Mervebozkurt35 26 gün önce doğum yaptım kesinlikle ne doğum postu okudum nede birilerine sordum video bile izlemedim 36+5 de bi an da suyum geldi isteğe bağlı sezeryan istemiştim hemen aldı doktorum bi şey hissetmedim sonrası bi kaç gün agri oldu ama bebeğimi kucağıma alınca herseyi unuttum şükürler olsun verene kızım 1.5 2 yaş sonrasında bi daha düşünüyorum o kadar zor bi şey değil ne bakması ne doğurması yeter ki sağlıklı olsunlar