Melegim45 disimde iltihap olmuştu antibiyotik kullanmıştım mecburen. Disci kanal tedavi yapalım dedi, dr um izin verdi. 9 ay ağrıyla vs yaşanmaz diye. Ama ben iltihap geçtiği için yaptırmadim açıkçası şansımı zorladım dogum sonrasına bıraktım tekrarlamazsa. Sorunlu bi durum varsa dr unda onay vermiş zaten yaptır direkt