Merhaba hanımlar 17+3 günlük hamileyim kasığımda ağrı oldu birkaç saattir acile gittim ağrı kesici serum yapıcaklardı istemedim kan tahlili ve idrar tahlili verdim doktor ilgilenmedi eve geri geldik yarına randevu aldım doktora fakat korkuyorum birşey olurmu acaba bu haftalarda yaşayan varmı bu ağrıları