Deletedmom_5 üzüldüm ☹️ Ben de samsung alarak aynı hatayı yapmıştım. Şükür marka değiştirdim problem yaşamıyorum. Siz de mutlaka servisle görüşün öyle elle düzeltilecek bişey olduğunu sanmıyorum. Astarı yüzünü geçerse gittiği yere kadar kullanır makineyi değiştirirsiniz. Çünkü tamire nerdeyse 0 parası istiyorlar